google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
18 Mayıs 2023 - 19:23 - Güncellenme: 18 Mayıs 2023 - 19:31 G: 18 Mayıs 2023 - 19:31

Trabzonspor Teknik Direktörü Nenad Bjelica, olumlu düşünüyorum

Karşılaşma öncesinde açıklamalarda bulunan Trabzonspor Teknik Direktörü Nenad Bjelica,

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor Teknik Direktörü Nenad Bjelica, olumlu düşünüyorum

Trabzonspor, deplasmanda Fenerbahçe ile karşı karşıya geliyor.

Karşılaşma öncesinde açıklamalarda bulunan Trabzonspor Teknik Direktörü Nenad Bjelica,

“Burada oynadığım ilk derbi maçım olacak. İki büyük takımın maçı olacak. En son oynadığımız maçtan sonra takımla beraber çalışma ve konuşma vaktim oldu. Bu tür maçları oynamak güzeldir. Dolu bir stat önünde oynuyorsunuz. Buraya geldiğimiz ilk maçtan itibaren tam kadro ile maça çıkma şansımız olmadı. Sakatlıklar ve cezalar yaşadık. Bunlardan şikayet eden insan olmadık. Ben de takım için en iyi gördüğüm, en iyi çalışan oyuncuları tercih etmeye çalıştım. Burada olmaktan dolayı çok mutluyum. Türk futbolu hakkında olumlu düşünüyordum. Uzun yıllarda burada olmak istiyorum” dedi.

#Trabzonspor #Nenad Bjelica #bjelica #futbol #fenerbahçe

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!