google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
22 Mayıs 2023 - 22:35 - Güncellenme: 23 Mayıs 2023 - 07:31 G: 23 Mayıs 2023 - 07:31

Trabzonspor teknik direktörü Nenad Bijelica iyi bir takım olduğumuzu gösterdik

Trabzonspor, sahasında Fatih Karagümrük'ü ağırladığı mücadeleyi 4-1'lik skorla kazandı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor teknik direktörü Nenad Bijelica iyi bir takım olduğumuzu gösterdik

Maçın ardından konuşan Trabzonspor teknik direktörü Nenad Bijelica,

“Bugün ne kadar iyi bir takım olduğumuzu gösterdiğimizi düşünüyorum. Bu galibiyet ve böylesine futbol için takımımızı tebrik etmek istiyorum. Tamamıyla hak ettiğimiz galibiyet aldık. Takımımız sahanın tüm alanlarında rakibimizden daha iyiydik, iyi mücadele ettik. Umuyorum sonraki maçlarda bu performansımızı gösterip iyi maçlar çıkaracağız” dedi. 


 Oyun sistemiyle ilgili olarak ise Bjelica, “Maçtan önce de ifade etmiştim. Farklı sistemler, farklı taktikler deniyoruz. 3’lü, 4’lü ve 5’li sistemler.. 4’lü sistem daha çok hoşuma giden ama farklı sistemde oyuncuları görmeye çalışıyorum. 4’lü sistemde kaybettiğimiz maçlar da vardı. Bugün 4’lü sistemde oynadık ve iyi bir galibiyet aldık” diye konuştu.

Şırnak /Merkez
#Trabzonspor #Nenad Bijelica

Video

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!