google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
17 Ekim 2020 - 21:38 - Güncellenme: 17 Ekim 2020 - 21:40 G: 17 Ekim 2020 - 21:40

Trabzonspor teknik direktörü Eddie Newton yediğimiz gol çok basitti

Trabzonspor teknik direktörü Eddie Newton 2-0'lık Başakşehir mağlubiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor teknik direktörü Eddie Newton yediğimiz gol çok basitti

Trabzonspor teknik direktörü Eddie Newton 2-0'lık Başakşehir mağlubiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.

 

Eddie Newton şöyle konuştu;

 

Öncelikle oyuncularımızın bugünkü performansından memnun olmadım. Eksik oyuncularımızın olmaması çok etkiledi. Sakatlıktan dönen Kamil ve uzun süredir oynamayan Djaniny gibi isimler vardı. Bu durum ister istemez takımı etkiliyor. Özellikle ilk 20-25 dakika iyi oynadık ama golden sonra düştük. Yediğimiz gol çok basitti gerçekten.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!