google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
09 Nisan 2022 - 14:16

Trabzonspor son maçını Olimpiyat Stadyumunda oynamak istiyor

Süper Ligde şampiyonluk hazırlıklarına başlayan Trabzonspor da taraftarlar Olimpiyat Stadyumunu 70 bin taraftar ile doldurmak istiyor.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor son maçını Olimpiyat Stadyumunda oynamak istiyor

Spor Toto Süper Lig'de en yakın rakibine de bile çift haneli puan farkı atan Trabzonspor artık şampiyonluk hazırlıklarına başladı. Fırtına kendi evinde oynayacağı Karagümrük maçında resmi olarak şampiyonluğu ilan etmeyi planlıyor. TFF talimatları gereği son iç saha maçı olan Altay karşılaşmasında kupasını taraftarının önünde kaldıracak.

Olimpiyat Stadı isteği

Trabzonspor ligin son maçını İstanbul'da Başakşehir ile oynayacak. Karadeniz devi bu müsabakanın Fatih Terim Stadı yerine 70 bin kişilik Atatürk Olimpiyat Stadı'na alınması için Başakşehir ile ön görüşmede bulundu.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!