Trabzonspor, Molde maçının hazırlıklarına başladı
Trabzonspor, Molde maçının hazırlıklarına başladı
TRABZON (AA) - Trabzonspor, UEFA Avrupa Konferans Ligi'nde 5 Ağustos Perşembe günü sahasında Norveç'in Molde takımı ile yapacağı 3. eleme turu ilk maçının hazırlıklarına başladı.
Bordo-mavililer, teknik direktör Abdullah Avcı yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'ndeki antrenmanda, mobilizasyon ve 5'e 2 çalışması gerçekleştirdi.
Rondo çalışmaları ile devam eden antrenman, çift kale maçla son buldu.
Öte yandan, futbolcular ve teknik ekip, antrenmandan önce teknik direktör Avcı'nın doğum gününü kutladı.
Kaptan Uğurcan Çakır'ın ikram ettiği pastadan yiyen Avcı, "Sizlerle olmaktan, Trabzonspor'da olmaktan dolayı çok mutluyum. Bugün buraya koşarak geldik çünkü iyi hissettiriyorsunuz. Çok teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Efsane Aktör Kadir İnanır Yaşamını Yitirdi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



