Trabzonspor, MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarına başladı
Trabzonspor, MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarına başladı
Trabzonspor Trendyol Süper Lig’in 19. haftasında deplasmanda oynayacağı MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarına dün 18.00'de yapılan antrenmanla başladı.
Teknik Direktör Abdullah Avcı yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanın ilk bölümünde dinamik ısınma ve pas çalışması gerçekleştirdi. 5'e 2 ile devam eden antrenman geniş alanda oyun ile sona erdi.
Trabzonspor, bugün yapacağı çift antrenman ile hazırlıklarını sürdürecek. Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Ölüm sıcaklarına dikkat!
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



