Trabzonspor, MKE Ankaragücü maçı ardından Umut Bozok
Trabzonspor, MKE Ankaragücü'nü Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında 2-0 yendi. Umut Bozok'tan açıklama.
Trabzonspor, MKE Ankaragücü'nü Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında 2-0 yendi. Umut Bozok'tan açıklama.
"Forvet için gol atmak önemli. Çoktandır atamıyordum. Bugün iç sahada 2 gol atmak çok iyi oldu benim için. Takımı tebrik ediyorum. İnşallah devamı gelir."
Şırnak /MerkezVideo
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







