google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
14 Ocak 2023 - 22:20 - Güncellenme: 14 Ocak 2023 - 22:36 G: 14 Ocak 2023 - 22:36

Trabzonspor-Medipol Başakşehir maçının ardından

- Medipol Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu: - Bizim adımıza üzüntü verici

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor-Medipol Başakşehir maçının ardından

TRABZON (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında konuk olduğu Trabzonspor'a 1-0 yenilen Medipol Başakşehir'in teknik direktörü Emre Belözoğlu, sonucun kendilerini üzdüğünü söyledi.

Belözoğlu, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, geride kalan sezonun şampiyonu olan önemli bir takıma karşı oynadıklarını belirterek, "Bizim adımıza üzüntü verici. Oyunun ilk yarısı bizim istediğimiz gibi değildi. Trabzonspor'un istediği şekilde ilerledi. Oyuna belli bölümlerinde dahil olduk." dedi.

İkinci yarıdan daha memnun olduğunu anlatan Belözoğlu, "Oyuncularımın ikinci yarıda göstermiş olduğu oyuna bağlılık ve motivasyonları bizi mutlu etti. Kaybetmek üzüntü verici ama sonuç itibarıyla futbolda bunlar var. Önümüzde çok maçımız var. Ligin ilk 3'ünde kalmak, Türkiye Kupası'nı kazanmak ve üstüne UEFA Avrupa Konferans Ligi'nde gidebileceğimiz yere kadar yere gitmek istiyoruz. Sonuçtan üzgünüz. Trabzonspor'u tebrik ederim." şeklinde konuştu.

 

Şırnak /Merkez
#Emre Belözoğlu #Medipol Başakşehir #Spor Toto Süper Lig #Trabzonspor

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!