Trabzonspor - Kızılyıldız maçı ardından Hamsik açıklamalarda bulundu
Trabzonspor'un yıldızı Hamsik maçın ardından konuştu.
Hamsik,
“bizim için çok önemli maçtı. Tekrar kazanmaya başlamak istiyorduk. Bugün kaliteli bir oyun ortaya koyduk. 3 gün içinde tekrar önemli maçımız var. Onu da yine kazanmak için uğraşacağız” dedi. Kendi performansını nasıl değerlendirdiği sorusuna ise Hamsik, “İlk 11’e dönmek benim için çok önemli, özeldi. Bugün benim için de özel maç oynandı. Kişisel olarak golden dolayı mutluyum ama önemli olan kazanmak. Biz de ligde devam etmek istiyoruz. Son lig maçımızı kaybetti kazanmak istiyoruz. Kısa sürede tekrar toparlanıp, ligde kazanmak istiyoruz” dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



