Trabzonspor, kayıp Türkiye kupasınada veda etti!
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final mücadelesinde Trabzonspor, deplasmanda MKE Ankaragücü'ne 3-1 mağlup olarak kupaya veda etti.
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçında MKE Ankaragücü evinde Trabzonspor'u konuk etti.
Eryaman Stadı'nda oynanan müsabaka 3-1 Ankaragücü üstünlüğü ile tamamlandı. Maçta Başkent ekibinin gollerini 51. ve 83. dakikalarda Ali Sowe, 69'da da Lamine Diack attı. Trabzonspor'un tek sayısını 22'de Abdülkadir Ömür kaydetti.
Trabzonspor çöküşe devam etti Avrupa kuplaları, süper lig ve ardından Ziraat Türkiye kupasına veda ederek, büyük hayal kırıklığı yarattı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



