google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
04 Nisan 2023 - 22:34 - Güncellenme: 04 Nisan 2023 - 22:38 G: 04 Nisan 2023 - 22:38

Trabzonspor, kayıp Türkiye kupasınada veda etti!

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final mücadelesinde Trabzonspor, deplasmanda MKE Ankaragücü'ne 3-1 mağlup olarak kupaya veda etti.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor, kayıp Türkiye kupasınada veda etti!

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçında MKE Ankaragücü evinde Trabzonspor'u konuk etti.

Eryaman Stadı'nda oynanan müsabaka 3-1 Ankaragücü üstünlüğü ile tamamlandı. Maçta Başkent ekibinin gollerini 51. ve 83. dakikalarda Ali Sowe, 69'da da Lamine Diack attı. Trabzonspor'un tek sayısını 22'de Abdülkadir Ömür kaydetti.

Trabzonspor çöküşe devam etti Avrupa kuplaları, süper lig ve ardından Ziraat Türkiye kupasına veda ederek, büyük hayal kırıklığı yarattı.

#trabzonspor #ankaragücü

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!