google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
27 Nisan 2021 - 17:02 - Güncellenme: 28 Nisan 2021 - 09:55 G: 28 Nisan 2021 - 09:55

Trabzonspor İzmir’e gitti

Trabzonspor, Göztepe maçı için İzmir'e gitti

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor İzmir’e gitti

Süper Lig’in 38. haftasında deplasmanda Göztepe ile karşılaşacak olan Trabzonspor, İzmir’e gitti. Dün geçirdiği ağır gribal enfeksiyon nedeniyle serum tedavisi uygulanan Teknik Direktör Abdullah Avcı da kafilede yer aldı.


Süper Lig’in 38. haftasında yarın Göztepe’ye konuk olacak olan Trabzonspor, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde müsabakaya yönelik son taktik çalışmasını gerçekleştirerek, 22 oyuncuyla İzmir’e gitti. Bordo-mavili takımda tedavileri devam eden Yunus Mallı, Edgar le, Trondsen ve kadro dışı bırakılan Abdulkadir Parmak kafilede yer almadı.

Şırnak /Merkez

Video

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!