Trabzonspor İstanbul'a gitti
Bordo-mavili takım, yarın Altay ile İstanbul da yapacağı maç için stattan ayrılarak havalimanına gitti
TRABZON (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 2021-2022 sezonunda şampiyonluğunu ilan eden Trabzonspor, kupa töreninin ardından İstanbul'a gitti.
Medical Park Stadı'nda düzenlenen tören ile kupasını alan bordo-mavili takım, törenin bitiminin ardından stattan ayrılarak Trabzon Havalimanı'na geldi.
Şampiyonluk kupasını kulüp menajeri Emrah Tok uçağa getirdi.
Karadeniz ekibi, özel uçakla İstanbul'a hareket etti.
Video
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







