google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
15 Mayıs 2022 - 00:52 - Güncellenme: 15 Mayıs 2022 - 01:03 G: 15 Mayıs 2022 - 01:03

Trabzonspor İstanbul'a gitti

Bordo-mavili takım, yarın Altay ile İstanbul da yapacağı maç için stattan ayrılarak havalimanına gitti

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor İstanbul'a gitti

TRABZON (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 2021-2022 sezonunda şampiyonluğunu ilan eden Trabzonspor, kupa töreninin ardından İstanbul'a gitti.

Medical Park Stadı'nda düzenlenen tören ile kupasını alan bordo-mavili takım, törenin bitiminin ardından stattan ayrılarak Trabzon Havalimanı'na geldi.

Şampiyonluk kupasını kulüp menajeri Emrah Tok uçağa getirdi.

Karadeniz ekibi, özel uçakla İstanbul'a hareket etti.

 

 

Video

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!