Trabzonspor iftar yemeğinde bir araya geldi
Spor Toto Süper Lig'de yarın deplasmanda Çaykur Rizespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamlayan Trabzonspor'un, bir oteldeki iftar yemeğinde bir araya geldi. Yemeğe teknik direktör Ünal Karaman (sağ 2) Abdülkadir Ömür (sol 2) Abdülkadir Parmak (sağda) Kamil Ahmet Çörekçi de(solda) katıldı.
Trabzonspor iftar yemeğinde bir araya geldi
Trabzonsporlu futbolcular, iftar yemeğinde bir araya geldi.
Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, Spor Toto Süper Lig'de yarın deplasmanda Çaykur Rizespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamlayan Trabzonspor'un, bir oteldeki iftar yemeğinde bir araya geldiği belirtildi.
Teknik direktör Ünal Karaman'ın yanı sıra teknik heyet ve futbolcuların katıldığı iftar yemeği sonrası oyuncuların tesislerde kampa girdiği kaydedildi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



