google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
23 Mayıs 2019 - 22:17 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Trabzonspor iftar yemeğinde bir araya geldi

Spor Toto Süper Lig'de yarın deplasmanda Çaykur Rizespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamlayan Trabzonspor'un, bir oteldeki iftar yemeğinde bir araya geldi. Yemeğe teknik direktör Ünal Karaman (sağ 2) Abdülkadir Ömür (sol 2) Abdülkadir Parmak (sağda) Kamil Ahmet Çörekçi de(solda) katıldı.

0 Okunma 0 Paylaşım
 Trabzonspor iftar yemeğinde bir araya geldi

Trabzonspor iftar yemeğinde bir araya geldi

 

Trabzonsporlu futbolcular, iftar yemeğinde bir araya geldi.

 

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, Spor Toto Süper Lig'de yarın deplasmanda Çaykur Rizespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamlayan Trabzonspor'un, bir oteldeki iftar yemeğinde bir araya geldiği belirtildi.

 

Teknik direktör Ünal Karaman'ın yanı sıra teknik heyet ve futbolcuların katıldığı iftar yemeği sonrası oyuncuların tesislerde kampa girdiği kaydedildi.

 
 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!