Trabzonspor, GZT Giresunspor maçı hazırlıklarına başladı
Lider Trabzonspor, GZT Giresunspor maçı hazırlıklarına başladı
Trabzonspor, GZT Giresunspor maçı hazırlıklarına başladı
Bordo Mavililer Süper Lig’in 22. haftasında oynayacağı GZT Giresunspor maçı hazırlıklarına başladı. Teknik Direktör Abdullah Avcı yönetiminde bugün 16.00’da Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda, oyuncular iki grup halinde çalıştı. Birinci grupta yer alan oyuncular rejenerasyon çalışması gerçekleştirdiği antrenmanda, diğer oyuncular dinamik ısınma ve koordinasyon hareketlerinin ardından teknikle bağlantılı çabukluk çalışmaları gerçekleştirdi. 5’e 2 ve rondo çalışmaları ile devam eden antrenman çift kale maç ile son buldu.
Trabzonspor yarın yapacağı antrenmanla GZT Giresunspor maçı hazırlıklarını tamamlayacak.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



