Trabzonspor günün ilk antrenmanın tamamladı
Bordo Mavililer, yeni sezon hazırlıklarına bugün 10.00'da yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Trabzonspor günün ilk antrenmanın tamamladı
Bordo Mavililer, yeni sezon hazırlıklarına bugün 10.00'da yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Teknik Direktör Nenad Bjelica yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanın ilk bölümünde dinamik ısınma ve pas çalışması yapıldı. Atrenmanın son bölümünde ise aerobik çalışma gerçekleştirildi.
Antrenmanda milli takımlarda görev alan oyuncular yer almazken, izinli olan Maxi Gomez ve Denswil takımla çalışmalara başladı.
Trabzonspor, 18.00'de yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



