d2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-1760858673153279" crossorigin="anonymous">
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
06 Ocak 2021 - 18:31 - Güncellenme: 06 Ocak 2021 - 18:39 G: 06 Ocak 2021 - 18:39

Trabzonspor Göztepe maçı ardından Abdullah Avcı kazanacaklarını biliyordum

Trabzonspor Göztepe maçı ardından Abdullah Avcı ve Başkan Ağaoğlu açıklamalarda bulundu.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor Göztepe maçı ardından Abdullah Avcı kazanacaklarını biliyordum

Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu: Takımın muazzam bir performansı var

Süper Lig'in 17. haftasında Trabzonspor sahasında Göztepe'yi 1-0 mağlup etti. Galibiyetin ardından konuşan bordo-mavililerin başkanı Ahmet Ağaoğlu, "Abdullah hocanın gelişiyle birlikte takımın muazzam bir performansı var. Hem Karagümrük maçında hem de bu maçta oyunun çok büyük bir bölümünde hakim olan taraf Trabzonspor'du" ifadelerini kullandı.
.

Trabzonspor Göztepe maçı ardından Abdullah Avcı

“Bugün her seferin de bir tık üstüne koyuyoruz. 3 gün önce maç oynadık rakip oynamadı. Topa sahip olmalıydık Maçın başından sonuna kadar oyunun içindeydik. Maçı koparabilirdik ama böyle oyuna sahip olmak da önemliydi. Taraftarın olması önemliydi. Taraftar desteği olsaydı maç erken de kopabilirdi. Takımda bir aile ortamı var. Bu maç bitti izin yapacaklar. Oyuncularımı tebrik ediyorum.

Takım olmak beraber olmayı gerektiriyor. Vitor’un çalıştığı savunmayı Hosseini de çalışıyor. Bu süreci dinlenerek geçirmemiz gerekiyor. Kazanacaklarını biliyordum ve maç öncesi 4 gün izin vermiştim. Daha sonra fırsatları olmayacak. Gelişiyoruz ve bu böyle devam edeceğiz.” İfadelerini kullandı.

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!