Trabzonspor, Giresunspor maçı hazırlıklarını sürdürdü
Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında sahasında oynayacağı Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarını bugün 18:00’de yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Trabzonspor, Giresunspor maçı hazırlıklarını sürdürdü
Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında sahasında oynayacağı Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarını bugün 18:00’de yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Teknik Direktör Abdullah Avcı yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda dinamik ısınmanın ardından 5’e 2 çalışması gerçekleştirildi. Antrenmanın son bölümünde ise geniş alanda oyun çalışması yapıldı.
Trabzonspor yarın yapacağı antrenmanla Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarınısürdürece
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



