google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
13 Mayıs 2021 - 20:06

Trabzonspor, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına tatlı başladı

Trabzonspor Süper Lig’in 42. haftasında oynayacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına tatlı başladı

Trabzonspor, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına tatlı başladı

Trabzonspor Süper Lig’in 42. haftasında oynayacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.

Teknik Direktörü Abdullah Avcı yönetiminde bugün 17.00’de Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda dinamik ısınma hareketlerinin ardından ayak tenisi oynandı. Antrenman öncesinde yönetim kurulu üyelerimiz, teknik heyet ve futbolcuların bayramını kutlayarak tatlı ikramında bulundu.

Trabzonspor yarın yapacağı antrenmanla Gençlerbirliği maçı hazırlıklarını tamamlayacak.

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!