Trabzonspor, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına tatlı başladı
Trabzonspor Süper Lig’in 42. haftasında oynayacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.
Trabzonspor, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına tatlı başladı
Trabzonspor Süper Lig’in 42. haftasında oynayacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.
Teknik Direktörü Abdullah Avcı yönetiminde bugün 17.00’de Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda dinamik ısınma hareketlerinin ardından ayak tenisi oynandı. Antrenman öncesinde yönetim kurulu üyelerimiz, teknik heyet ve futbolcuların bayramını kutlayarak tatlı ikramında bulundu.
Trabzonspor yarın yapacağı antrenmanla Gençlerbirliği maçı hazırlıklarını tamamlayacak.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



