Trabzonspor Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı
Bordo Mavililer Süper Lig’in 21. haftasında oynayacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.
Trabzonspor Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı
Bordo Mavililer Süper Lig’in 21. haftasında oynayacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.
Teknik Direktör Abdullah Avcı yönetiminde 11.30’a Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda oyuncular iki grup halinde çalıştı. Konyaspor müsabakasında forma giyen oyuncular rejenerasyon çalışması yaptığı antrenmanda diğer oyuncular ise dinamik ısınma hareketlerinin ardından koordinasyon, 5’e 2 çalışmaları yaptı. Dar alan oyunları ile devam eden antrenman çift kale maç ile son buldu.
Trabzonspor yarın yapacağı antrenmanla Gençlerbirliği maçı hazırlıklarını sürdürecek
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



