Trabzonspor Fenetbahçe'yi 2-1 yendi
Trabzonspor Fenetbahçe'yi 2-1 yendi
Ziraat Türkiye Kupası yarı final ilk karşılaşmasında Trabzonspor, Medical Park Stadyumu'nda konuk ettiği Fenerbahçe'yi Alexander Sörloth ve Filip Novak'ın golleriyle 2-1 mağlup ederek avantajı kaptı.
38 bin taraftarın takip ettiği zorlu karşılaşma bordo-mavililerin 2-1 üstünlüğü ile sonuçlandı.
Trabzonspor'a galibiyeti getiren golü Sörloth ve Novak kaydetti. Fenerbahçe'nin tek sayısı ise Vedat Muriç'ten geldi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



