Trabzonspor, Fenerbahçe maçının hazırlığına başladı
Trabzonspor, Fenerbahçe maçının hazırlığına başladı
Nurgül GÜNAYDIN/TRABZON, (DHA)- TRABZONSPOR, Süper Lig’in 11’inci haftasında sahasında Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.
Teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda oyuncular, ısınmanın ardından topa sahip olma çalışması gerçekleştirdi. Üçerli takımlar halinde 6’ya 6 dar alanda oyunla devam eden antrenman, koşu çalışması ile sona erdi. Bordo-mavili takım, yarın yapacağı çift antrenmanla Fenerbahçe maçı hazırlıklarına devam edecek.
(FOTOĞRAFLI)
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







