Trabzonspor - Fenerbahçe maçı sonrası tutuklamalara avukatlardan 'siyah çelenk'li tepki
Trabzon Barosu'ndan bir grup avukat, adliye önüne siyah çelenk bırakarak, Trabzonspor-Fenerbahçe maçı sonrası çıkan olaylara ilişkin tutuklamalara tepki gösterdi.
Süper Lig'de Trabzonspor-Fenerbahçe maçı sonrası çıkan olaylara ilişkin gözaltına alınıp, adliyeye sevk edilen 13 kişiden 5'i tutuklandı, 8'i adli kontrol şartı ile serbest bırakıldı. Trabzon Barosu'ndan bir grup avukat, Trabzon Adalet Sarayı girişine 'Sadece adalet bekliyoruz' yazılı siyah çelenk bırakarak, tutuklama kararını protesto etti. Trabzon Barosu Başkanı Duygu Keleş Aydın'ın da yer aldığı avukat grubu, açıklama yapmayarak, sessizce bir süre bekledikleri adliyeden alkışlar eşliğinde ayrıldı.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



