Trabzonspor - Fenerbahçe maçı sonrası 12 gözaltı!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya açıkladı: Trabzonspor - Fenerbahçe maçı sonrası 12 gözaltı!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Trabzonspor ile Fenerbahçe arasında oynanan maçtan sonra çıkan olaylarla ilgili olarak ilk belirlemelere göre 12 şahsın gözaltına alındığını açıkladı.
İşte o paylaşım...
Dün akşam oynanan Trabzonspor-Fenerbahçe Süper Lig Futbol karşılaşması sonrası meydana gelen olaylarla ilgili olarak ilk belirlemelere göre 1️⃣2️⃣ şahıs yakalanarak gözaltına alındı.
Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







