google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
29 Temmuz 2020 - 19:05 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Trabzonspor eski başkanı Usta küme düşme yoksa şampiyon niye var?

Trabzonspor eski başkanı Muharrem Usta, Süper Lig'de küme düşmenin kaldırılması ile ilgili sosyal medyadan açıklama yaptı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor eski başkanı Usta küme düşme yoksa şampiyon niye var?

Trabzonspor eski başkanı Usta küme düşme yoksa şampiyon niye var?

 

Karara tepki gösteren Usta "Küme düşme yoksa; Şampiyon niye var ? Yine bir çadır tiyatrosu oynandı. Keşke milyonlarca bordo mavilinin hayaliyle oynamasaydınız . Yetmedi mi... daha ne kadar bedel ödenecek." ifadelerini kullandı.

 

Muharrem Usta ayrıca Madem ki buna Covid 19 neden oldu... O zaman her takım pandemi öncesi hatta çekilsin ve karar ona göre verilsin. Bu karara Trabzonspor olarak biz imza koymuş olamayız. Eğer öyleyse 2019-20 senesi de yıllarca unutulmaz." sözleriyle tepki gösterdi.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!