Trabzonspor eski başkanı Usta küme düşme yoksa şampiyon niye var?
Trabzonspor eski başkanı Muharrem Usta, Süper Lig'de küme düşmenin kaldırılması ile ilgili sosyal medyadan açıklama yaptı.
Trabzonspor eski başkanı Usta küme düşme yoksa şampiyon niye var?
Karara tepki gösteren Usta "Küme düşme yoksa; Şampiyon niye var ? Yine bir çadır tiyatrosu oynandı. Keşke milyonlarca bordo mavilinin hayaliyle oynamasaydınız . Yetmedi mi... daha ne kadar bedel ödenecek." ifadelerini kullandı.
Muharrem Usta ayrıca Madem ki buna Covid 19 neden oldu... O zaman her takım pandemi öncesi hatta çekilsin ve karar ona göre verilsin. Bu karara Trabzonspor olarak biz imza koymuş olamayız. Eğer öyleyse 2019-20 senesi de yıllarca unutulmaz." sözleriyle tepki gösterdi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



