google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
05 Mayıs 2020 - 18:51 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Trabzonspor dayanıklılık testinden geçti

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor dayanıklılık testinden geçti


Trabzonspor dayanıklılık testinden geçti

 

Türkiye Futbol Federasyonu Sağlık Kurulu’nun hazırlamış olduğu Futbola Dönüş Öneri Protokolü’ndeki maddeler doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Bordo Mavili futbolcular bugün dayanıklılık testlerinden geçti.

12.00’den başlayarak Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen oyuncular dörder futbolcudan oluşan altı grup halinde esneklik, dinamik denge, kalça ve patlayıcı kuvvet ile aerobik dayanıklılık testleri gerçekleştirdi.

Tedavileri devam eden Yusuf Sarı ve Ahmet Canbaz’ın yanı sıra karantina süreci devam eden Alexander Sörloth bugün gerçekleştirilen dayanıklılık testlerinde yer almadılar.

Trabzonspor, yarın TFF Futbola Dönüş Öneri Protokolü’nde belirtilen esasları dikkate alarak yine gruplar halinde yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!