Trabzonspor dayanıklılık testinden geçti
Trabzonspor dayanıklılık testinden geçti
Türkiye Futbol Federasyonu Sağlık Kurulu’nun hazırlamış olduğu Futbola Dönüş Öneri Protokolü’ndeki maddeler doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Bordo Mavili futbolcular bugün dayanıklılık testlerinden geçti.
12.00’den başlayarak Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’ne gelen oyuncular dörder futbolcudan oluşan altı grup halinde esneklik, dinamik denge, kalça ve patlayıcı kuvvet ile aerobik dayanıklılık testleri gerçekleştirdi.
Tedavileri devam eden Yusuf Sarı ve Ahmet Canbaz’ın yanı sıra karantina süreci devam eden Alexander Sörloth bugün gerçekleştirilen dayanıklılık testlerinde yer almadılar.
Trabzonspor, yarın TFF Futbola Dönüş Öneri Protokolü’nde belirtilen esasları dikkate alarak yine gruplar halinde yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor'dan Folcarelli Yanıtı: 15 Milyon Euro Getiren Alır



