Trabzonspor, Bitexen Giresunspor maçı öncesi dostluk yemeği verdi
Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında sahasında oynayacağı Bitexen Giresunspor maçı öncesinde Başkan Ahmet Ağaoğlu ve yönetim kurulu üyelerinin katılımıyla misafir takım Giresunspor'a yemek verildi.
Trabzonspor, Bitexen Giresunspor maçı öncesi dostluk yemeği verdi
Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında sahasında oynayacağı Bitexen Giresunspor maçı öncesinde Başkan Ahmet Ağaoğlu ve yönetim kurulu üyelerinin katılımıyla misafir takım Giresunspor'a yemek verildi.
Şenol Güneş Spor Kompleksi Akyazı Stadyumu’nda düzenlenen yemeğe Başkan Ahmet Ağaoğlu ve yönetim kurulu üyelerinin yanı sıra Bitexen Giresunspor Başkanı Hakan Karaahmet ve yönetim kurulu üyeleri katıldı.
Her iki takımın da birbirine başarı dileklerini ilettiği yemeğin ardından Ahmet Ağaoğlu tarafından Bitexen Giresunspor Başkanı Hakan Karaahmet'e günün anısına plaket verildi

Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



