google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
05 Ocak 2023 - 19:32

Trabzonspor, Bitexen Giresunspor maçı öncesi dostluk yemeği verdi

Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında sahasında oynayacağı Bitexen Giresunspor maçı öncesinde Başkan Ahmet Ağaoğlu ve yönetim kurulu üyelerinin katılımıyla misafir takım Giresunspor'a yemek verildi.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor, Bitexen Giresunspor maçı öncesi dostluk yemeği verdi

Trabzonspor, Bitexen Giresunspor maçı öncesi dostluk yemeği verdi
 

Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında sahasında oynayacağı Bitexen Giresunspor maçı öncesinde Başkan Ahmet Ağaoğlu ve yönetim kurulu üyelerinin katılımıyla misafir takım Giresunspor'a yemek verildi.

Şenol Güneş Spor Kompleksi Akyazı Stadyumu’nda düzenlenen yemeğe Başkan Ahmet Ağaoğlu ve yönetim kurulu üyelerinin yanı sıra Bitexen Giresunspor Başkanı Hakan Karaahmet ve yönetim kurulu üyeleri katıldı.

Her iki takımın da birbirine başarı dileklerini ilettiği yemeğin ardından Ahmet Ağaoğlu tarafından Bitexen Giresunspor Başkanı Hakan Karaahmet'e günün anısına plaket verildi

 

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!