Trabzonspor, Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarını sürdürüyor
Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig’in 36. haftasında deplasmanda oynayacağı Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarını bugün 18.00’de yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Trabzonspor, Giresunspor maçının hazırlıklarını sürdürdü
TRABZON (AA) - Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 36. haftasında 30 Mayıs Salı günü Bitexen Giresunspor'a konuk olacağı maçın hazırlıklarına devam etti.
Teknik direktör Nenad Bjelica yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'ndeki antrenmanın ilk bölümünde teknik ısınma gerçekleştirildi.
Futbolcular, taktik çalışmasıyla antrenmanı bitirdi.
Bordo-mavililer, yarın yapacağı idmanla Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarını tamamlayacak.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



