Trabzonspor, Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarına devam ediyor
Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig’in 36. haftasında deplasmanda oynayacağı Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarını bugün 11.00’de yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig’in 36. haftasında deplasmanda oynayacağı Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarını bugün 11.00’de yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Teknik Direktör Nenad Bjelica yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanın ilk bölümünde ısınma ve koordinasyon çalışması gerçekleştirildi. Dar alanda oyun ile devam eden antrenman, taktik oyunla tamamlandı.
Trabzonspor, yarın yapacağı antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



