google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
04 Şubat 2024 - 21:05

Trabzonspor, Beşiktaş deplasmanında 2-0 kaybetti

Trabzonspor, Beşiktaş deplasmanından puansız döndü. İlk yarıda penaltı tepkisi

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor, Beşiktaş deplasmanında 2-0 kaybetti

Süper Lig’in 24. haftasında Beşiktaş,Semih Kılıçsoy'un ve hakem Arda Kardeşlerin damga vurduğu maçı 2-0 kazandı.

Süper Lig’de 24. hafta dev bir mücadeleye sahne oldu.

Üçüncülük yarışını yakından ilgilendiren maçta Fernando Santos yönetimindeki Beşiktaş ile Abdullah Avcı’nın çalıştırdığı Trabzonspor, hakem Arda Kardeşler’in düdük çaldığı müsabakada Dolmabahçe’de karşı karşıya geldi.

Ev sahibi ekip, Semih Kılıçsoy'un ve hakem Arda Kardeşlerin damga vurduğu maçı 2-0 kazandı.

 

Süper Lig'de gelecek hafta Beşiktaş, Kayserispor'a konuk olacak.

Trabzonspor ise Hatayspor'u evinde ağırlayacak.

#trabzonspor #beşiktaş

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!