Trabzonspor, Beşiktaş deplasmanında 2-0 kaybetti
Trabzonspor, Beşiktaş deplasmanından puansız döndü. İlk yarıda penaltı tepkisi
Süper Lig’in 24. haftasında Beşiktaş,Semih Kılıçsoy'un ve hakem Arda Kardeşlerin damga vurduğu maçı 2-0 kazandı.
Süper Lig’de 24. hafta dev bir mücadeleye sahne oldu.
Üçüncülük yarışını yakından ilgilendiren maçta Fernando Santos yönetimindeki Beşiktaş ile Abdullah Avcı’nın çalıştırdığı Trabzonspor, hakem Arda Kardeşler’in düdük çaldığı müsabakada Dolmabahçe’de karşı karşıya geldi.
Ev sahibi ekip, Semih Kılıçsoy'un ve hakem Arda Kardeşlerin damga vurduğu maçı 2-0 kazandı.
Süper Lig'de gelecek hafta Beşiktaş, Kayserispor'a konuk olacak.
Trabzonspor ise Hatayspor'u evinde ağırlayacak.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



