google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
16 Aralık 2024 - 23:28 - Güncellenme: 16 Aralık 2024 - 23:56 G: 16 Aralık 2024 - 23:56

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Galatasaray maçı sonrası konuştu

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Galatasaray maçı sonrası konuştu

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Galatasaray maçı sonrası konuştu

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 16. hafta mücadelesinde deplasmanda Galatasaray'a konuk oldu ve sahadan 4-3'lük mağlubiyetle ayrıldı.

Bordo mavili takımda Başkan Ertuğrul Doğan müsabaka sonrası yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

Rezillik bitmiyor. Herkes bir şeyler konuşuyor. Öncelikle Galatasaray yönetimine eşekkür ederim, güzel ağırladılar bizi.

Futboldaki rezillik artık başka bir boyuta geldi. Konuşacak bir şey kalmadı. Biz söyledikçe işler daha kötüye gidiyor. Sayın Hacıosmanoğlu artık MHK ile bir karar almak durumunda. Bu yapılacak bir iş değil. Algınız batsın. Oymuş buymuş, bunlar tamamen rezalet. Diyeceğim çok şey var da söylemek istemiyorum.

Kaç tane pozisyon var? Türk futbolunun battığı yerdeyiz. Tam anlamıyla yazıklar olsun.a

Video

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!