Trabzonspor Başkanı Doğan'dan Centilmenlik Vurgusu!
Başkan Ertuğrul Doğan: "Takımımız İyi Mücadele Etti, Galatasaray Yönetimi ve Taraftarına Teşekkür Ederiz"
Trabzonspor Başkanı Doğan'dan Centilmenlik Vurgusu!
Başkan Ertuğrul Doğan: "Takımımız İyi Mücadele Etti, Galatasaray Yönetimi ve Taraftarına Teşekkür Ederiz"
Galatasaray ile 0-0 berabere kalınan derbinin ardından konuşan Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, takımın mücadelesinden memnun kaldığını belirterek, ev sahibi kulübün yönetimine ve centilmen Trabzonspor taraftarına teşekkür etti.
Süper Lig'in 11. haftasında Galatasaray deplasmanından 0-0'lık beraberlikle ayrılan Trabzonspor'da, Kulüp Başkanı Ertuğrul Doğan maç sonu açıklamalarda bulundu.
Başkan Doğan, öncelikle takımın performansını değerlendirdi:
"Takımımız iyi mücadele etti. Güzel maç oldu. Sonuç beraberlik. Önümüze bakacağız, göreceğiz…"
Doğan, ev sahibi kulüp Galatasaray yönetimine ve tribünlerdeki atmosfere dair centilmenlik mesajları verdi:
"Galatasaray yönetimine teşekkür ederiz. Galatasaray yönetimi bizi çok güzel misafir etti. Taraftar çok centilmence misafir etti."
Bordo-Mavili taraftarların deplasmandaki desteğine de değinen Doğan, taraftarlara şükranlarını sundu:
Şırnak /Merkez"Ben hepsine gönülden teşekkür ederim. Çok iyiydi. Sağ olsunlar, gayet güzel şekilde takımı burada temsil ettiler. Sağ olsunlar, var olsunlar."
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







