d2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-1760858673153279" crossorigin="anonymous">
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
01 Kasım 2025 - 23:28 - Güncellenme: 01 Kasım 2025 - 23:31 G: 01 Kasım 2025 - 23:31

Trabzonspor Başkanı Doğan'dan Centilmenlik Vurgusu!

Başkan Ertuğrul Doğan: "Takımımız İyi Mücadele Etti, Galatasaray Yönetimi ve Taraftarına Teşekkür Ederiz"

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor Başkanı Doğan'dan Centilmenlik Vurgusu!

Trabzonspor Başkanı Doğan'dan Centilmenlik Vurgusu! 

 

Başkan Ertuğrul Doğan: "Takımımız İyi Mücadele Etti, Galatasaray Yönetimi ve Taraftarına Teşekkür Ederiz"

 

Galatasaray ile 0-0 berabere kalınan derbinin ardından konuşan Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, takımın mücadelesinden memnun kaldığını belirterek, ev sahibi kulübün yönetimine ve centilmen Trabzonspor taraftarına teşekkür etti.

Süper Lig'in 11. haftasında Galatasaray deplasmanından 0-0'lık beraberlikle ayrılan Trabzonspor'da, Kulüp Başkanı Ertuğrul Doğan maç sonu açıklamalarda bulundu.

Başkan Doğan, öncelikle takımın performansını değerlendirdi:

"Takımımız iyi mücadele etti. Güzel maç oldu. Sonuç beraberlik. Önümüze bakacağız, göreceğiz…"

Doğan, ev sahibi kulüp Galatasaray yönetimine ve tribünlerdeki atmosfere dair centilmenlik mesajları verdi:

"Galatasaray yönetimine teşekkür ederiz. Galatasaray yönetimi bizi çok güzel misafir etti. Taraftar çok centilmence misafir etti."

Bordo-Mavili taraftarların deplasmandaki desteğine de değinen Doğan, taraftarlara şükranlarını sundu:

"Ben hepsine gönülden teşekkür ederim. Çok iyiydi. Sağ olsunlar, gayet güzel şekilde takımı burada temsil ettiler. Sağ olsunlar, var olsunlar."

Şırnak /Merkez
#ertuğrul doğan #trabzonspor #süper lig #galatasaray

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!