Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu Bakasetas'a yapılan harekete uzaydan bakılsa penaltı
Trabzonspor'un Fenerbahçe'ye yenildiği maçın ardından Ağaoğlu açıklamasında hakemlere tepki gösterdi.
Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu: "Geçen seneden beri Yaşar Kemal Uğurlu ile sıkıntılı maçlar oynuyoruz. Bu kadar yetenekli hakem ise bizim maçımız dışındaki her maça versinler. Evet, iyi oynamadık ama hakem maçın önüne geçmemeli."
"Bakasetas'a yapılan harekete uzaydan bakılsa penaltı + sarı kart. Ekuban'ın pozisyonu var. Kötü oyun bizim problemimiz. Ancak Yaşar Kemal Uğurlu kime uğurlu geliyorsa gitsin orada maç yönetsin!"
Şırnak /Merkez
Video
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







