Trabzonspor Başakşehiri 1-0 yendi Ahmet Ağaoğlu'nun açıklaması
Süper Ligin 2.haftasında Başakşehir'i 1-0 mağlup eden Trabzonspor'da Başkan Ahmet Ağaoğlu açıklamalarda bulundu.
Süper Ligin 2.haftasında Başakşehir'i 1-0 mağlup eden Trabzonspor'da Başkan Ahmet Ağaoğlu açıklamalarda bulundu.
"Maç maç bakıyoruz. Kazandığımız maçtan sonra, bizim için Başakşehir artık bitti, Fenerbahçe maçı var. Şampiyonluk ve benzeri söylemler doğru bir bakış açısı olmaz. Fenerbahçe maçı Başakşehir önem derecesiyle aynı. Trabzonspor her maça aynı ciddiyet ile çıkıyor. Fenerbahçe maçına da aynı ciddiyetle çıkacağız"
"Kağan lise son sınıf öğrencisi. Bana göre mükemmel oynadı. Uzatmalarda mutlak bir pozisyonu ayağıyla çıkardı. Oyuncularımızın şans bulması açısından önemli şeyler bunlar. "
Şırnak /MerkezVideo
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Efsane Aktör Kadir İnanır Yaşamını Yitirdi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



