Trabzonspor barbekü partisinde buluştu
Trabzonspor barbekü partisinde buluştu
Trabzonsporlu oyuncular barbekü partisinde buluştu
KRANJ (AA) - Yeni sezon hazırlıkları kapsamında Slovenya'da kamp yapan Trabzonsporlu oyuncular, barbekü partisinde bir araya geldi.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Slovenya kampında basına kapalı gerçekleştirilen barbekü partisine teknik direktör Abdullah Avcı, teknik ekip ve oyuncular katıldı.
Bordo-mavili takım, bu akşam yapacağı antrenmanla yeni sezon hazırlıklarını sürdürecek.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



