google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
06 Şubat 2021 - 11:05 - Güncellenme: 06 Şubat 2021 - 11:10 G: 06 Şubat 2021 - 11:10

Trabzonspor, Avcı sonrası en çok puan toplayan ikinci takım oldu

Trabzonspor, Avcı sonrası en çok puan toplayan ikinci takım oldu

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor, Avcı sonrası en çok puan toplayan ikinci takım oldu


Abdullah Avcı yönetiminde çıktığı 14 lig karşılaşmasında tek mağlubiyeti bulunan bordo-mavililer, Avcı’nın göreve başladığı 9. haftadan itibaren ligde en çok puan toplayan ikinci takım konumunda yer aldı. İlk 8 haftalık bölümde lider Fenerbahçe'nin 17, Galatasaray'ın 16 ve Beşiktaş'ın 10 puanı bulunuyordu. Trabzonspor ise 6 puanda kalmıştı. Avcı, 22 Kasım Pazar günü bordo-mavili takımın başında çıktığı ilk resmi maç olan Büyükşehir Belediye Erzurumspor maçıyla birlikte geçen söz konusu süreçte 33 puan toplarken, Beşiktaş 35, Fenerbahçe 31 ve Galatasaray 29 puan topladı.

Şırnak /Merkez

Video

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!