Trabzonspor antrenmanlara devam etti - Onuachu antrenmana çıktı
Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarını bugün 17.00'de yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarını bugün 17.00'de yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Teknik Direktör Fatih Tekke yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda oyuncular, teknik ısınmanın ardından pas ve dayanıklılık çalışması gerçekleştirdi.
Antrenman, dar alanda çift kale maç ile sona erdi.
Bordo Mavililer, yeni sezon hazırlıklarını yarın yapacağı çift antrenmanla sürdürecek.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



