Trabzonspor, Antalyaspor maçının hazırlıklarını sürdürdü
Trabzonspor, Antalyaspor maçının hazırlıklarını sürdürdü
Trabzonspor, Süper Lig’in 19’uncu haftasında sahasında karşılaşacağı Antalyaspor maçının hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü. Teknik Direktör Şenol Güneş yönetiminde, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde basına açık gerçekleştirilen antrenmanda oyuncular ısınmanın ardından 5’e 2 pas çalışması yaptı. Antrenman taktik çalışmasıyla sona erdi.
Öte yandan Savic ve Okay idmanlara başladılar.
Şırnak /MerkezVideo
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



