18 Mayıs 2023 - 21:49 - Güncellenme: 18 Mayıs 2023 - 22:02
G: 18 Mayıs 2023 - 22:02
Trabzonspor 41 yıl sonra Kadıköy'de ilk penaltı gölünü attı
Trabzonspor, Süper Lig'in 34. haftasında Kadıköy'de Fenerbahçe ile karşı karşıya geldi.
Trabzonspor'un Fenerbahçe karşısında Trezeguet'in 79. dakikada gelen penaltı ile bulduğu gol 1982 yılından buyana tam 41 yıl sonra ilk oldu.
Bordo Mavililer karşılaşmadan 3-1 mağlup ayrıldı.
Şırnak /Merkez
#kadıköy
#Trabzonspor
#fenerbahçe
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Trabzonspor'da Yerli Harekâtı: Fatih Tekke'den Yusuf Sarı'ya Onay!

Rıdvan Öncel Trabzonspor Basketbol'da: İşte Deneyimli Oyuncunun İstatistikleri

Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda

Vincenzo Montella: Bundan Sonra Dünya Kupası'na Gelmek 24 Sene Sürmeyecek

Ertuğrul Doğan'dan TFF ve MHK Çıkışı: Hiç Kimse Memnun Değil!
Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!

Fildişi Sahili'ne Tarihi Turu Eski Trabzonsporlu Nicolas Pepe Getirdi!

Dünya Kupası'nda Christ Oulai Şov! Curaçao Maçında Yüzde 91 Pas İsabeti

Trabzonspor Kanat oyuncusu Dodi Lukebakio İçin Devreye Girdi

Trabzonspor Pota Altına NBA Şampiyonu Getirdi! Xavier Tillman Resmen Bordo-Mavi
Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem

Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı

Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü Yaşatıldı: 6 Bin 709 Öğrenci Ağırlandı

Çanakkale'de Madalya Kürsüsü: Trabzonlu Genç Tekvandoculardan Büyük Başarı

Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti