google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
17 Haziran 2020 - 00:11 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Trabzonspor 23 yıl sonra kadıköyde Fenerbahçe'yi yendi

Trabzonspor Ziraat Türkiye kupasında Fenerbahçe'yi eleyerek ilk finalist oldu.

0 Okunma 0 Paylaşım
Trabzonspor 23 yıl sonra kadıköyde Fenerbahçe'yi yendi

Trabzonspor 23 yıl sonra kadıköyde Fenerbahçe'yi yendi

 

Trabzonspor, Kadıköy'de Fenerbahçe'yi yaklaşık 23 yıl sonra mağlup etmeyi başardı. Bordo-mavili ekip, deplasmanda en son 23 Ağustos 1997'de yapılan lig maçında Fenerbahçe'ye aynı skorla yenmişti.

 Fenerebahçe'yi en son 23 Ağustos 1997'de 3-1 mağlup etmişti. 23 yıllık galibiyet özlemine 23 maç sonra dış sahada son veren bordo-mavililer, rakibi karşısında deplasmanda 12 mağlubiyet, 11 beraberlik almıştı.

Karadeniz Fırtınası, Kadıköy'de 27 maç sonra Fenerbahçe karşısında galip geldi.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!