Trabzonspor 23 yıl sonra kadıköyde Fenerbahçe'yi yendi
Trabzonspor Ziraat Türkiye kupasında Fenerbahçe'yi eleyerek ilk finalist oldu.
Trabzonspor 23 yıl sonra kadıköyde Fenerbahçe'yi yendi
Trabzonspor, Kadıköy'de Fenerbahçe'yi yaklaşık 23 yıl sonra mağlup etmeyi başardı. Bordo-mavili ekip, deplasmanda en son 23 Ağustos 1997'de yapılan lig maçında Fenerbahçe'ye aynı skorla yenmişti.
Fenerebahçe'yi en son 23 Ağustos 1997'de 3-1 mağlup etmişti. 23 yıllık galibiyet özlemine 23 maç sonra dış sahada son veren bordo-mavililer, rakibi karşısında deplasmanda 12 mağlubiyet, 11 beraberlik almıştı.
Karadeniz Fırtınası, Kadıköy'de 27 maç sonra Fenerbahçe karşısında galip geldi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



