Trabzonspor 2 puan kaybetti Giresunspor ile 1-1 berabere kaldı
Trabzonspor 2 puan kaybetti Giresunspor ile 1-1 berabere kaldı
Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Trabzonspor ile GZT Giresunspor karşı karşıya geldi. Medical Park Stadı'nda oynanan mücadele 1-1'lik eşitlikle sona erdi.
Giresunspor'un golü 68. dakikada Umut Nayir'den gelirken, Trabzonspor'un golünü 78. dakikada Cornelius kaydetti.
Trabzonspor 90+5. dakikada Bakasetas ile penaltı vuruşundan yararlanamadı. Giresunsporlu oyuncuların ceza sahasına önce girmesi nedeniyle penaltı tekrarlandı. Okan Kocuk, Bakasetas'ın penaltısını bir kez daha kurtardı.
Bu sonuçla Trabzonspor 51 puana yükseldi ve liderliğini sürdürdü. Giresunspor ise 26 puana ulaştı.
Süper Lig'in 23. haftasında Trabzonspor deplasmanda Galatasaray ile karşılaşacak. Giresunspor evinde Alanyaspor'u ağırlayacak.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



