Trabzonspor, 19 yaş altı takımını 4-0 yendi
Trabzonspor, 19 yaş altı takımını 4-0 yendi
TRABZON (AA) - Trabzonspor, 19 yaş altı takımı ile oynadığı hazırlık maçını 4-0 kazandı.
Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde oynanan karşılaşmaya ligde fazla forma şansı bulamayan oyunculardan kurulu kadroyla çıkan bordo-mavililerin, 19 yaş altı takımı karşısındaki gollerini Denswil, Salih Kavrazlı, İsmail Köybaşı ve penaltıdan Yunus Mallı kaydetti.
Müsabakada forma giymeyen oyuncular, yan sahada yaptıkları antrenmanla Fenerbahçe maçının hazırlıklarını sürdürdü.
Yarını izinli geçirecek bordo-mavili futbolcular, 11 Ekim Pazartesi günü yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







