Trabzonspor 10 kişi kalmış Göztepe'ye 2-1 yenildi seri bitti
Trendyol Süper Lig’in 10. haftasında 10 kişi kalmış Göztepe, sahasında Trabzonspor’u 2-1 mağlup etti
Trendyol Süper Lig’in 10. haftasında Göztepe, sahasında Trabzonspor’u konuk etti. Gürsel Aksel Stadı'nda oynanan karşılaşmayı ev sahibi ekip 2-1 kazandı.
Göztepe 59. dakikada Isaac Solet’in golüyle öne geçti. Trabzonspor, 65. dakikada Simon Banza’nın penaltısıyla cevap verdi. Karşılaşmanın 90+2. Dakikasında sahneye Tjanic çıktı ve takımına 3 puanı getiren golü kaydetti.
Göztepe’de Antony Dennis, 28. dakikada direkt kırmızı kart gördü.
Puanını 15’e yükselten Göztepe, puanla 5. sırada yer aldı. Trabzonspor ise 12 puanla 9. Sırada kaldı.
Trabzonspor, gelecek hafta sahasında Fenerbahçe’yi konuk edecek. Göztepe ise Gaziantep FK, deplasmanına gidecek.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



