Trabzon'dan 31 ülkeye çilek ihracatı
- Türkiye'den 1 Ocak-17 Mayıs tarihlerinde 31 ülkeye 16 bin 165 ton çilek ihraç edilerek, 19 milyon 931 bin 854 dolar gelir sağlandı - Söz konusu dönemde 4 milyon 594 bin 787 dolarlık ihracatıyla Trabzon, geçen yılın aynı dönemine göre çilek ihracatını yüzde 221 artırarak ilk sırada yer aldı - DKİB Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Kalyoncu: - "Toplam çilek ihracatının yüzde 23'ü tek başına Trabzon ihracatçıları tarafından gerçekleştirildi"
Trabzon'dan 31 ülkeye çilek ihracatı
- "Çilek ihracatında en büyük payı Rusya Federasyonu aldı"
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



