25 Temmuz 2021 - 12:29 - Güncellenme: 25 Temmuz 2021 - 11:48
G: 25 Temmuz 2021 - 11:48
Trabzon’daki oto pazarı son yılların en durgun dönemini yaşıyor
Trabzon’daki oto pazarı son yılların en durgun dönemini yaşıyor
Trabzon’da ikinci el araç piyasası yükselen fiyatlar nedeniyle son yılların en durgun dönemini yaşıyor.
Trabzon Büyükşehir Belediyesi’ne ait Ganita mevkii yeni sahil yolu açık oto park alanında kurulan oto pazar son yılların en sakin dönemi yaşanıyor.
Daha önce Yenimahalle Fuar Alanı’nda hizmet veren oto pazarı, yaklaşık 1 ay önce Ganita mevkiindeki yeni yerine taşınırken, pazara az sayıda getirilen araç dikkat çekti.
Daha önceleri 300’e kadar araç satış için oto pazarına getirilirken, Ganita mevkiinde bugün itibariyle satışa getirilen araç sayısı ise ancak 20-25 civarında kaldı.
Araçlarını satışa getiren vatandaşlar gerek pahalılık gerekse pandemi nedeniyle piyasada belirgin bir durgunluk yaşandığını belirtirken müşteri bulamamaktan yakındılar.
Ota pazarına az sayıda kişinin geldiğini belirten araç satıcıları, araçlarını satın almak için pek soran olmadığını belirtirlerken, son yılların en durgun dönemini yaşadıklarını söylediler.
Aracını satmaya gelen Emin Akyüz, “Şu an için durgunluk var. Zaten pandemiden dolayı bir durgunluk söz konusu. Araçlar belli bir süre ilanda duruyor, pazara getiriyoruz müşterimizi bulamıyoruz. Pahalılık söz konusu ancak bizde uygun satmaya çalışıyoruz. Bizde alacağımız aracı uygun almak için çalışıyoruz ancak; ne yazık ki müşteri bulamıyoruz. Araçların en düşük fiyatı yaklaşık 30 bin TL’den başlıyor 150 bin TL’ye kadar çıkıyor” dedi.
Tolga Hamarat da “Araç alım satımı eskisi gibi değil, piyasa durgun. Her kez aracını satmaya çalışıyor ancak alan yok. Fiyatlar ise arttı. Eskiden 10 bin TL’ye olan araçlar 40-50 bin TL’ye çıktı. Talep artınca fiyatlarda yükseliyor. Son yılların en durgun dönemi soran pek yok diyebiliriz” diye konuştu.
Kurban Bayramı sonrası piyasanın durgun olduğunu belirten Müslüm Sağlam ise ”Kurban sonrası piyasa biraz durgun. Fiyatlar ise yüksek. Araç fiyatlar üç yıl öncesi göre neredeyse 3 katı arttı” şeklinde konuştu.
Öte yandan vatandaşlar oto pazarında başta tuvalet olmak üzere oturup dinlenebilecekleri bir alan olmadığını belirterek özellikle güneş altında çok zorluk yaşadıklarını söylediler.
Trabzon Büyükşehir Belediyesi’ne ait Ganita mevkii yeni sahil yolu açık oto park alanında kurulan oto pazar son yılların en sakin dönemi yaşanıyor.
Daha önce Yenimahalle Fuar Alanı’nda hizmet veren oto pazarı, yaklaşık 1 ay önce Ganita mevkiindeki yeni yerine taşınırken, pazara az sayıda getirilen araç dikkat çekti.
Daha önceleri 300’e kadar araç satış için oto pazarına getirilirken, Ganita mevkiinde bugün itibariyle satışa getirilen araç sayısı ise ancak 20-25 civarında kaldı.
Araçlarını satışa getiren vatandaşlar gerek pahalılık gerekse pandemi nedeniyle piyasada belirgin bir durgunluk yaşandığını belirtirken müşteri bulamamaktan yakındılar.
Ota pazarına az sayıda kişinin geldiğini belirten araç satıcıları, araçlarını satın almak için pek soran olmadığını belirtirlerken, son yılların en durgun dönemini yaşadıklarını söylediler.
Aracını satmaya gelen Emin Akyüz, “Şu an için durgunluk var. Zaten pandemiden dolayı bir durgunluk söz konusu. Araçlar belli bir süre ilanda duruyor, pazara getiriyoruz müşterimizi bulamıyoruz. Pahalılık söz konusu ancak bizde uygun satmaya çalışıyoruz. Bizde alacağımız aracı uygun almak için çalışıyoruz ancak; ne yazık ki müşteri bulamıyoruz. Araçların en düşük fiyatı yaklaşık 30 bin TL’den başlıyor 150 bin TL’ye kadar çıkıyor” dedi.
Tolga Hamarat da “Araç alım satımı eskisi gibi değil, piyasa durgun. Her kez aracını satmaya çalışıyor ancak alan yok. Fiyatlar ise arttı. Eskiden 10 bin TL’ye olan araçlar 40-50 bin TL’ye çıktı. Talep artınca fiyatlarda yükseliyor. Son yılların en durgun dönemi soran pek yok diyebiliriz” diye konuştu.
Kurban Bayramı sonrası piyasanın durgun olduğunu belirten Müslüm Sağlam ise ”Kurban sonrası piyasa biraz durgun. Fiyatlar ise yüksek. Araç fiyatlar üç yıl öncesi göre neredeyse 3 katı arttı” şeklinde konuştu.
Öte yandan vatandaşlar oto pazarında başta tuvalet olmak üzere oturup dinlenebilecekleri bir alan olmadığını belirterek özellikle güneş altında çok zorluk yaşadıklarını söylediler.
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor

Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti

Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda

Trabzonspor'da Mustafa Eskihellaç'a Zam! Başkan Ertuğrul Doğan Talimatı Verdi

Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti
Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!

Fildişi Sahili'ne Tarihi Turu Eski Trabzonsporlu Nicolas Pepe Getirdi!

Dünya Kupası'nda Christ Oulai Şov! Curaçao Maçında Yüzde 91 Pas İsabeti

Trabzonspor Kanat oyuncusu Dodi Lukebakio İçin Devreye Girdi

Trabzonspor Pota Altına NBA Şampiyonu Getirdi! Xavier Tillman Resmen Bordo-Mavi
Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!

Trabzonspor'dan Folcarelli Yanıtı: 15 Milyon Euro Getiren Alır

Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem

Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı

Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü Yaşatıldı: 6 Bin 709 Öğrenci Ağırlandı