Trabzon'da bir otel karantinaya alındı
Trabzon'un Akçaabat ilçesinde bir otelde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.
TRABZON (AA) - Trabzon'un Akçaabat ilçesinde bir otelde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.
Akçaabat İlçe Hıfzıssıhha Kurulunun aldığı karara göre, Söğütlü Mahallesi Adnan Kahveci Bulvarı'nda faaliyet gösteren bir otel, bugün saat 21.30'dan itibaren ikinci bir emre kadar karantinaya alındı.
Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



