Trabzon valiliği duyurdu 2 mahalle karantinata alındı
Trabzon valiliği duyurdu 2 mahalle karantinata alındı
Trabzon Valiliği'nden yapılan açıklamada
"İlimiz Çarşıbaşı ilçesi Kerem Mahallesi, görülen koronavirüs vakaları nedeniyle 10 Nisan 2020 tarihinde 16:00 itibarıyla İlçe Hıfzıssıhha Kurulu Kararıyla karantina altına alınmıştır.
İlimiz Hayrat ilçesi Balaban Mahallesi de yine koronavirüs vakaları nedeniyle aynı gün ve saatten itibaren İlçe Hıfzıssıhha Kurulu Kararıyla karantina altına alınmıştır."
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



