TRABZON TİSKİ, YOMRA’DA SU SEFERBERLİĞİ İLAN ETTİ
TRABZON TİSKİ, YOMRA’DA SU SEFERBERLİĞİ İLAN ETTİ
Trabzon Büyükşehir Belediyesi TİSKİ Genel Müdürlüğü
ekipleri, geçtiğimiz gün sağanak yağış sonucu sele maruz kalan Yomra’nın Özdil
Mahallesi’nde tahrip olan su şebekesini yenilemek için seferber oldu.
Yağışın dinmesi ve suların çekilmesini takiben bölgeye
ekiplerini sevk ettiklerini bildiren TİSKİ Genel Müdürü Ali Tekataş, “Özdil
Mahallemizde çalışmalarımız dün sabah itibarıyla başladı ve gece geç saatlere
kadar devam etti. Bugün itibarıyla da kullanılamaz hale gelen şebekeyi
yenileyecek olan ekiplerimiz, 350 mm. çaplı çelik borularımızın kaynak işini
bitirmek üzere. Su alma yapısı tamamen yıkılan 400 metrelik kısım için bölgeye
boru sevkiyatına başladık” dedi.
Sevk edilen boruların da döşenmesiyle sistemi devreye
alacaklarını kaydeden Genel Müdür Tekataş, gece vardiyasıyla da çalışan
ekiplerin işini bitirmesini takiben yarın mahalleye su verileceğini sözlerine
ekledi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



