Trabzon Olgunlaşma Enstitüsü yıl sonu sergisi
Enstitünün sergi salonunda "Öğrenme Şenlikleri" kapsamında, giyim üretim teknolojisi alanı kursiyeri 50 katılımcının hazırladığı ürünlerin yer aldığı yıl sonu sergisi organize edildi.
Trabzon Olgunlaşma Enstitüsü yıl sonu sergisi
TRABZON (AA) - Trabzon Olgunlaşma Enstitüsünce yıl sonu sergisi açıldı.
Enstitünün sergi salonunda "Öğrenme Şenlikleri" kapsamında, giyim üretim teknolojisi alanı kursiyeri 50 katılımcının hazırladığı ürünlerin yer aldığı yıl sonu sergisi organize edildi.
Serginin açılışını, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Fatma Zehra Aydın, Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Akpınar ve Enstitü Müdürü Sibel Karabina yaptı.
Açılış sonrası sergiyi gezen Vali Yücel Yavuz'un eşi Şengül Yavuz ve davetliler, usta öğreticiler Ayşen Morçol ile Filiz Akar'dan bilgi aldı.
Akar, kursiyerlerinin yıl boyunca yaptıkları el emeği göz nuru kıyafetleri sergiye çıkardıklarını belirterek, kursiyerlerin birer ürünle sergiye katıldığını söyledi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



