Trabzon İl Sağlık Müdürlüğü Covid-19 Tarama Programına Devam Ediyoruz
Trabzon İl Sağlık Müdürlüğü Covid-19 Tarama Programına Devam Ediyoruz
Trabzon İl Sağlık Müdürü Dr.Hakan USTA yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı;
Bakanlığımız tarafından başlatılan antikorla covid-19 tarama programına devam ediyoruz. Tüm ilçelerimizde Bakanlığımızın belirlediği kişilere özveriyle çalışmaya devam eden sağlık çalışanlarımız ile evlerinde tetkiklerini yapıyoruz. Bu çalışma, program doğrultusunda 20 hazirana kadar devam edecek olup her tür zorluğa rağmen sağlık çalışanlarımızın üstün gayretleri bizi yine başarıya taşıyacaktır.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor'dan Folcarelli Yanıtı: 15 Milyon Euro Getiren Alır



