Trabzon il sağlık müdürlüğü açıkladı
Saha timimiz sahada numune almaya başladı
Trabzon il sağlık müdürlüğü açıkladı
Trabzon İl Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan açıklama
Saha timimiz sahada numune almaya başladı.
Temaslı olarak tespit ettiğimiz vatandaşlarımızdan artık gerektiğinde uygun ise evinde de numune alabilecek çalışmayı bugün itibariyle başlattık.Bütün çalışmamız daha hızlı, daha aktif, daha hijyenik olabilmek için.Birlikte başaracağız.
#saglikbakanligi #sbkhgm #halksagligigm #acilafetgovtr #sbsggm
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



